mucizemle Merhaba kızlar 💖 ilk gebeliğim her konuda tecrübesizim doğuma da az zaman kaldı, yenidoğan bebek bezi 1 numaradan kaç paket almam lazım
Cidoliko mucizemle 1 numara alacaksan da en az adetli olanlardan al canım,çok çabuk küçülüyor çünkü.Ben 8-10 tane 1 numara kullandım sonra 2 ye geçtim.Bir de bazı markaların 2 numarası 1 numara gibi oluyor zaten ona göre alırsın
La_le mucizemle canım 1 hafta önce doğum yaptım ben baby turco aldım 2 mini göbek bağı uyuntulu çok memenun kaldim bezin önünde bezin dolup dolmadı gibi gostersen işareti var ona göre altını deqistiriyorum ben 148 paket aldım
Fadmet mucizemle iki paket rahat kullanırsınız çabuk büyüyorlar denilse de günde en az 8 tane değiştirdiğinizi hesaplarsanız çabuk bitiyor zaten
mucizemle freedyaq 1 numara 2 - 5 kilo arası diyorlar sizce küçük mü olur bebiş için yada 2 numara kaç aya kadar kullanılıyor yada kaç paket almam gerek canım
Manolyagkmn freedyaq eğer bebeğiniz henüz doğmadıysa 1 numara da almanızı öneririm çünkü göbek bağı oluyor ve bezin altında olmaması gerekiyor Bez büyük olunva göbek bağının altında bağlandığı zaman bu sefer de çiş kaka dışarı taşabilir. Bebeğin kilosuna göre kullanım süresi değişebilir biz 25 günlük olduk hala 1 numara kullanıyoruz şuana kadar 150 adet i geçti ikinci paketin çeyreği kaldı onuda bitiririz olur.
mucizemle Cidoliko slepy bio natural almayı düşünüyoruz diğer bezlere büyüklüğü yada küçüklüğü nasıl hiç bilmiyorum canım, 2 numara uzun süre kullanılıyor mu kaç aya kadar indirim de şuan o yüzden kaç paket almam gerek
Cidoliko mucizemle sleepy küçük oluyor diye biliyorum ben molfix kullanıyorum indirime girdiğinde 2 paket 2 numara 2 paket 3 numara almıştım.Şu an bebeğim 3 aylık elimde 4 numara vardı ona geçtim tam oldu
mucizemle La_le direkt sizde 2 numaradan başladın heralde , bende hiç 1 numara almıyım mı o zaman canım
Nskyhn mucizemle 1 numarayi markaya göre almalısın mesela ben Molfix aldım. Ama sleepy baby turco 1 numaraları küçük. Molfix 1 numara 200 tane aldım. Yok az gidiyormuş çabuk buyuyormus ya zaten.her gün 10 tane gidiyor e 20 gün en az bez kullanilir mantıken. Ona göre alın. Ben ona göre aldım. Yeni doğum yapan arkadaşlarımdan vs biliyorum.
mucizemle Nskyhn çok sağol Canım ne güzel açıklayıcı yazmışsın 😊 doğru söylüyorsun markaya göre karar verip alınmalı