Minikoanne Güzel anneler sizde de var mı kolumu kaldırasım yok resmen kıpır kıpır yerinde durmayan ben artık yerimden kalkasım gelmiyor sizde de var mı yok sa bn mi garibim 😂
4141 Minikoanne bende o haftalar da öyleydim şimdi 37+3 oldum bir enerji geldi anlatamam doğum yaklaştıkça sanırım heyecandan yerimde duramıyorum 😄
aylakiral Bende sen gibiyim o haftalarda başladı ama mecbur yemek ev temizliği çamaşırydı mecbur yapıyoruz😪
Parisbebek Minikoanne ayy bende öyleyim 33+2 deyim. Tüm gün yatıyorum Valla yemek bile güç bela. Doğuma Kadar ne yapacağız bakalım 🥲