Kartall Merhaba 27 haftalık hamileyim kanamayla geldim bebeğimin aşaga indiğini söyledi erken Doğum riskin var dedi hastanede yatıyorum ciğerini geliştirmek için iğne vuruluyorum benim gibi olan oldumu bana yardımcı olun lütfen 🙏
Deletedmom15257 Kartall canim benimde lekeyle başladı herşey;( allah yardımcın olsun insallah hiçbirşey olmaz insallah zamanında gelir
DayiogluSevgiGkhan Ozelde mısın benımde erken dogum tehdıdı var 34 haftalıgım ama lekem yok allah evlatlarımızı bıze bagıslasın ya korkuyorum artık