Kizlar 37+5 haftalik hamileyim
Perşembe günü doğumum var
Kasilmalarim oluyor ve savcıyla birlikte geliyor 1 dk fln sürüyor
45 dk da 6 defa kasilma ve sanci oldu ama geçiyor
Yani 10 dk bi sanci ve kasılma geliyo sizce dogum mu?
İlk oğlumda hic geçmiyordu sancim