Serpilaksu11 Hastanede ikinci günüm ve bebek doymuyor çünkü bariz sütüm yok 🥺 ne gibi çözümler buldunuz
Cidoliko Serpilaksu11 hemen gelmemesi normal,zaten bebişim midesi küçücük şu anda o gelenle bile doyuyordur,bol su iç,bulgur,komposto,maydonoz,dereotu bunlar çok iyi geliyor,bir de stres yapma 🌸
tucedmrtas Sağabiliyorsan pompa ile sağ, humane still tea çayı içebilirsin, sık sık emzir vazgeçme benek çektikçe gelecek ve en önemlisi kendine güven 🧡 çünkü hemen gelmez zaten 3-5 günden sonra gelecek ve sende inanamayacaksın. Bu arada benim yaptığımı yapma bebek aç kalmasın mama ile destekle biz sarılık olduk ve hastanede kaldık doğumdan bir hafta sonra. Göğüslerin acıyacak kantaron yağı al emzirdikten sonra sür, göğüs pedi kullan mutlaka
Eslem_1 Humana çay rezene çayı kayısı hoşafı ve de bol su Tüketerek verim alabilirsin..sağadabilirsin ben mamayla da destekledim sarılık olmasın diye..mama vermeden ısrarla meme emmesi için ilk haftalarda nasıl mücadele ediyorlar bilmiyorum onu yapamadım ben sarılık riskinden korktum şu an anne sütü ve mama olarak ilerliyoruz riskli dönemleri atlattık gibi artık sadece anne sütü de verebilirim