Ben de 5 haftalık hamileyim benim de kasıklarım çok ağrıyodu sonra khverengi leke geldi kıpkırmızı kan değil ama açık pembe falan da aynı şekilde çok değil peçeteye sürdükçe kasıklarım sanki doluymuş gibi ağrıyodu doktorum progestana başlattı bakalım nasıl ilerlicek süreç