Off biz de Belinay koyucaz hiç hoşlanmıyorum onun için Şifa Belinay olabilir diye düşünüyorum… Ben olsam Masal tercih ederdim.
Ayrıca bir not düşmek istiyorum kii Belinay isminin anlamı bilindiği gibi peygamber çiçeği demek değil. Alimler de anlamın bu olmadığını söylüyor. İsim zaten Türkçe bir isim Belin+ay. Belinmek kelimesi de eski Türkçede bölünmek, parçalanmak demek. Yani kelime anlamı itibariyle bölünen ay anlamında ve gayet anlamsız saçma bir isim… 🤦🏻♀️🤦🏻♀️