Merhaba kızlar ben bugün gebelik testi yaptık hemen bi çizgi çıktı ardindan çok hafif bi silik çizgi çıktı isiga tutunca gözüküyor sizce gebelik varmidir nezaman tekrarlamam lazım adetime de daha var ? Bilemedim dayanamadim yaptım bi düşük yazmıştım istiyoruz o yüzden..