Cansucancan bebek odası yaptırmayacağım dedim, bi beşik alırız bi de anne yanı beşik koyarım yatağımın yanına dedim. 6 Aydan sonra odasını ayırır, 2 yaşından sonra da yatak alırız diye düşündüm. Geçen haftasonu beşik bakmaya diye çıktık, beşikli montessori odaya karar verip döndük 😁