pinar0927 Kızlar değerlerim 2 günde 600 den 300 e düştü. Kimyasal gebelik dendi. Ama 3 gün oldu son kanı vereli ve 230 olmuş. Neden yavaş düşüyor 😞 bilgisi olan varmı?
teacherozlem pinar0927 kimyasal gebelikte bu kadar yükselmez ama şaşırdım ben de 46 çıkmıştı sonra düştü