Aynuranneoluyor Bu tamamen yapı meselesi canım. 33de gittim 2.500 kiloydu. Şimdi 34+4 oldum. 36. Haftamda tekrar gidicem muhtemelen kilo almıştır bebiş çünkü doktor biraz iri yapılı bir bebek olduğunu söyledi ama benim karnımı görsen hiç hiç yok. Kimse hamile olduğuma hele hele son ayında olduğuma inanmıyor. Doktoruma sordum iç karnın çok geniş o yüzden belli olmuyor bunun bebeğin gelişimiyle bir ilgisi yok dedi. İçin rahat olsun yani 💚