Moonrose16 Regl günüm 28 Haziran . Son beş gündür idrar kaçırır gibi akıntım var 2 gün önce kaşık ağrım oldu ve bugün kanama geldi sıvıyla beraber . Adetime daha 11 14 gün var . Daha önce böyle bir durum yaşamadım bu durumu yaşayan var mı daha önce .
23kubra23 Moonrose16 ara kanama enfeksiyondan olur genelde canım gebelik testin varsa bi yap derim kasık ağrın için kisttin patlamış olabilir yada sıkıntılı bi gebelik olabilir doktor ancak anlar
Tugce_Bakar Moonrose16 Merhaba benimde adet günüme vardı fakat kasık agırlrım cok agrıdı kam yoktu ama kasık agrılarım cok oldu ve geçmezse hastnye gidecektim adet günümü bekliyordum duramadım test yaptım ve pozitif cıktı sizde test yapın
Moonrose16 23kubra23 doktora gözüktüm ultrasonla yumurtlama günümmüş çatlamış bile çok şükür sağlıklıyım
Moonrose16 Tugce_Bakar doktora gözüktüm yumurtlamışım sol taraftan yumurtlamışım birde . Rahim duvarım kalınlaşmış iyi aslında gebe kalmak için yüksek bir gün bakalım adet tarihim gelsin o zaman test yapayım . 7 ay önce kimyasal gebelik geçirdim zaten hayırlısı