Canım benim doktorum gazlı içecekleri yasakladı özellikle kola çok zararlı. Canının çok istediği zamanlarda 1 bardakla yetin bence. Maden suyu çok faydalı fakat alırken sodyum oranının düşük magnezyumun yüksek olmasına bak. Damla marka o yüzden iyi ben içiyorum sürekli