Asellina3333 28+4 gebeliğim hergun karnım yay gibi yayılıyor toplanıyor birden yanım da kendini topluyor bebek rahime ağrı yapıyor adet arısı gibi neden böyle oluyor
kediliyagmurr_00 Bende de durum aynıı 28+4 üm doktora söyledigimde nst istedi ve nst de düzenli sancılarım çıktı hemen yatışım yapıldı bi ton ilaç istirahat vs yerimden kalkmıyorum şu an kalktıgım an dogrulamıyorum