birmelekannesi0 34 haftadan beri sancılarım oluyor nstde çıkıyor bugün tekrar ağrım vardı hastaneye geldim nstde sancı çıktı alttan muayene etti ve 1cm açıklık var dedi serum taktılar ve serum sonrası tekrar nst çekilecek, acaba doğum yakınmıdır 1 cm açılmaya göre
tgbyvz95 birmelekannesi0 34+5 de 4 cm açıklgm cıktı yarın 36+0 oluyrm sancım olmadıgı için almadı beni
ipekveatlas 1 cm acıklık hic biseye yaramıyo maalesef ben 1 cm acıklıkla 4 hafta gezdim anca doğurdum