Aylynkk Bizde direk iri olcak bebeğimiz diye prima priumcare 2 numara aldık ama 2 gün önce doğdu kızım ve olmadı büyük geldi biz acil gttiğimiz için bezini hastaneden taktılar ilk bezini eşyaları gelene kadar o byle tam olmş onlar bildikleri için sonra bizim valizi getrdi eşim bezini değiştrdik bi baktık çuval gibi acilde olunca gece 2 numarayla idare ettik sabah hemn 1 numara en yakın şoktan molfik aldı bakalm o molfik paketi bitince 2 numara olmaya başlıcak mı o yüzden azda olsa 1 numara bulundurun