Çok zararı var hele hele ağlamak adrenalin salgılatırmış ve bebeği düşürürmüş doktorum demişti bana ben kanamam varken gittim ve ağlıyordum doktor hemen bebeği gösterdi ve ağlamamamı söyledi bebeği çok etkiler düşürür dedi hemen sustum 😂 valla ilk hamileliğimde çok stres yaşadım hamileyken atandım tek başıma kaldım ev arkadaşımın biri manyak çıktı üstüme falan yürüdü yani baya zordu hamileliğim ve düşük riskim başlamıştı ve Kızım dünyaya gelince de çok ağlardı kolik bir bebekti ve doktor bana stresli bir hamilelik mi geçirdin dedi yani diyeceğim şu hiç bir şey bebeğinizden önemli değil şimdi kimseyi takmıyorum