Merhaba kızlar 3-4 gündür özellikle geceleri uyandıracak kadar şiddetlendiren el uyuşukluğum var bugün gün içinde de geçmemeye başladı doktorum ancak doğurunca geçeceğini söyledi 21 haftalık hamileyim. Aynı sorunu yaşayanlar var mı varsa geçiyor mu bu durum beni korkutuyor 🥺