38+2 deyim yarın sezeryan olacaktım malesef korona oldum 🤦
2kizannesi_07 ay kötü olmuş yaa Allah yardımcın olsun
benimmdunyamm çok teşekkür ederim 🙏
Ne yapcaksınız peki şimdi