Nryozr4 Merhaba kızlar 38+1 haftalık hamileyim. Son 1 haftadır falan bebeğimin hareketleri azaldı. Sadece bir yerde toplanıp sertleşiyor normal mi bu haftalarda ?
Semrasular Nryozr4 canım bence 35+4 oldum sağ tarafımda birikiyor sürekli diğer taraflar boş resmen karnımın sağ ve ön tarafı taş gibi bebeğim dönmüş ama hareketleri normal şuanlık. Duyduğum kadarıyla doğuma yakın hareketleri azalıyormuş zaten ondan olabilir.
zeeynepp19 Nryozr4 38+5 te hareket azlığından hastaneye gittim suyum azalmıştı acilden giriş yapmıştım yatış vermişlerdi
Nermin_nur1 Nryozr4 37+5 im bugün aynı sorundan dolayı acile gittim nst bağlandı sancı çıkmadı suyum iyi çıktı yeri daralıyor iyice belki ondan olabilir canım ya da doğum yakın 😂😂