25+2 haftalık hamileyim. Yaşım 24 ve ilk hamileliğim olduğu için tedirgin ve korku dolu zamanlar geçiriyorum. Bebeğin eş inin (plasentanın) aşağıda olduğunu ama zamanla düzelme ihtimali olduğunu söyledi doktorum. Bu konudaki tecrübelerinizi ve fikirlerinizi öğrenmek istiyorum