Arkadaslar 37 haftalık gebeyim.1 haftadır okurusuk ile ugrasiyorum. Pastil parol bi de öksürük şurubu verdi dr ama hala devam ediyor ve tikaniyorum. Göbek deliğim şişiyor artık öksürürken.
Yardım edebilecek olan var mı ?
Zencefil zerdecal bal yapicam bugün :(