27 haftalık hamileyim. 2 ay olacak yoğun bir şekilde sarı akıntım var. Ama öyle ekşi keskin bir kokusu yok. İdrarımda sürekli enfeksiyon çıkıyo ama enfeksiyonum olmadığında da bu akıntı oluyor. Kokusu ağır olmadığı için endişe etmedim ama normal mi yaşayan var mı benim gibi ?