Lokum Kızlar merhaba. İnanılmaz yiyorum 55-56 kilo ile hamile kaldım 7+1deyim. Baktım 57.400 olmuşum. Daha kaç gün oldu. Hemen diyetisyene randevu aldım. Hamur işi, tatlı vs çok severim. Her sabah tost gömdüm 🥴 az önce yoğurtlu sarımsaklı makarna yaptım. Biri bana dur desin🥴🥴🥴🥴🥴 sizler nasılsınız nasıl baş ettiniz böyle bir iştah ile 🥺
Deletedmom7373700 Lokum iyice açıldı iştahım. Yesem deli gibi yerim. Asla durmam. Ama çok kilo almak istemiyorum. 20. Haftaya geldim. Henüz kilo almadım. En basından beri abartmadan düzenli yedim. Hamur işinde falan uzak durdum.
Lokum Deletedmom7373700 ay süpersiniz maşallah hep böyle gitsin. 🙏☺️Ben de baş edemeyeceğimi düşünüp diyetisyene başvurdum.adet de olmayınca insan kendini şişmiş hissediyor onun da etksii. Kurtulmam gerekiyor bu düşüncelerden🥴
Smye57 İlk 3.5 4ay hiçbişey yiyemedim çok üzülüyordum bebeğim aç kalıcak bişey olcak diye hep yatıyordum mide bulantısından şimdi 35haftalıkken doktora gittim bebiş 3250dedi öyle bi yemişim ki acısını çıkardım sanırım cık acıkıyorum 46kilo ile hamile kaldım suan 67kiloyum daha doğuma var herkes çok yiyorsun diyor bilmiyorum baş edemiyorum
Lokum İştahınızın olması sağlıklı beslenmek açısından güzel hem.sizin için hem yavrunuz için. Eğer şeker,hamur işi olayına girmemişseniz gayet iyi☺️☺️ Sevindim bebişin kilosu ve sizin gayretimiz icin, sağlıkla gelsin minik yavrunuz
Deletedmom7373700 Lokum yani illa kilo alacağız. Ama ne kadar geciktirir ve az alırsak o kadar iyi bence. Doktorum bana 11 kiloya kadar Alman normal dedi mesela. İştahımda çok açık aslında. Özellikle 19. Haftadan beri. Ama özen göstermeye çalışıyorum. Evet hamileyiz ama bazı insanlar hamile diye her şeyi yiyebileceğini düşünüyor. Bunu mantıklı bulmuyorum şahsen. Çünkü sonradan o kiloları vermek zor oluyor
Lokum Deletedmom7373700 evet, çok haklısın. Dikkat etmek öncelikle sağlığımız için. Ayarında yemek, nitelikli yiyecekler yemek