mucizemizibekliyoruzz YeYA her ay doktorum zaten 4 boyutlu bakıyor. Siz detaylı ultrasonu soruyor olmayasınız? Orda da 4 boyutlu bakılıyor çünkü?
Twinmomtobe YeYA ben karataş hastanesine Arzu Değirmenci Akara gidiyorum 13.haftamdan beri her gittiğimde bebeklerimin yüzlerini muayene sonrası ayrıca buluyor bize renkli gösteriyor çıktısını da veriyor doktorum muayene ücreti 85tl
Kenanizm18 mucizemizibekliyoruzz yok canım arkadaş Renkli görmek istiyor bebişi senin orası uygundu sanki dimi canım 250 die hatırlıyorum sanki
YeYA mucizemizibekliyoruzz Valla hangisi olduğunu tam bilmiyorum sarı renkli bir ultrasonda bebeğin herşeyini gösteriyorlar ya hani 4 boyutlu diye geçiyormuş
YeYA Kenanizm18 250 tl muayene ücretinin nesi uygun kuzu 😁 O ücret ile her ay 4 boyutlu bakılması normal zaten 😁
mucizemizibekliyoruzz YeYA tamam benim doktorum normal muayenede bile öyle gösteriyor. Her muayenem yaklaşık yarım saat sürüyor zaten. Vedat uluğ doktorum, vivien clinic. İnstagramdan bulabilirsiniz. Numarasını da paylaşabilirim isterseniz. 250 tl muayene ücreti var
Cansugomur Ben normal muayenede zaten renkli gösteriyor doktorum her seferinde de renkli ultrason kağıdı veriyor yanlız detaylı incelemiyor ve fazla sürmüyor detaylı ultrason daha uzun sürdüğü için fiyat farklı ve yüksek o yüzden
YeYA mucizemizibekliyoruzz Bizimki siyah beyaz olan ile bakıyor 10 dakika bile sürmüyor genelde kontrol. Ama zaten 55 tl muayene ücreti. Muhtemelen sizin muayene ücreti bu yüzden daha pahalı. Biz 1 kerelik görmek istiyoruz. Sizinkine gelelim olmazsa bir kerelik :)
YeYA Twinmomtobe Biz de oraya gideceğiz önümüzdeki ay. Şu anda gittiğim yerden çok memnun değilim. Kontroller kısa sürüyor diye. Siz memnun musunuz ilgili bir doktor mu ? Renkli vermesi çok iyiymiş ya sevindim şimdi
Twinmomtobe YeYA çok ilgili çok detaycı bir doktor tek sorunu çok yoğun size tavsiyem en az iki hafta önce randevu almanız ve ilk saat 09.30da başlıyor onu denk getirmeniz bazen 09.30randevusunda bile bekliyorsunuz ama değiyor geçen gün perinatolog sonucumuzu göstermek için gittik kendisine 6yı geçiyordu saat yine de aldı bizi tüm hastane gitse de doktorumuz orda ve muayne süremiz geçse de ücret talep etmedi paracı bir doktor da değil.kendisi bir abla gibi yaklaşıyor tüm hastalarına ve bir çok hastalık çeşidinde ekstra uzmanlık yaptığı için her yaştan hastası var yoğunluğu da o sebepten
Twinmomtobe Mells kesinlikle o kadar hastası olsa da dışarda sizi baştan savmıyor hep detaylı bakıyor
YeYA Twinmomtobe super o zaman çok sevindim doğru bir karar vermişim. Yarın Özel Ege Şehir Hast. 'de ikili testimiz var ondan sonra geçeceğim Karataş a. Peki fotoğrafcı durumu nasıl? Sanırım başka hastane ile de çalışıyormuş doğum sırasında başka hastane de olursa fotoğrafsız kalınabiliyomuş dışarıdan başka fotoğrafcı getirme şansı var mı ki karataş da