Kızlar 14 haftalık hamileyim bugün ara ara ama sık sık karın ve sol kasığım ağrıdı şiddetli bir ağrı değil ama devamlı olması beni tedirgin etti en son 6. Haftadan sonra kesilmişti ağrılarım normal mi bu durum 7-8 haftadır çok rahattım bu haftalarda sizde olmuşmuydu?