5 buçuk aylık hamileyim, dün gece belimin sağ tarafından kasıgıma doğru ağrı vurdu 5 dk kadar sürüp geçti. Şimdi de adet sancısı gibi mi desem affedersiniz İshal olursunuz öyle bi ağrı mı desem değişik bi ağrı oluyor. Dayanılmıcak gibi değil ama. Adeti sancılı geçenler anlar belki beni. Bu neden olur korkmaya başladım açıkçası