hulyadem-01 Merhaba kızlar 20+4 günlük hamileyim yatışlar çok önemli biliyor sunuz arada kendimi sırt üstü yatarken buluyorum bu haftalardan sonra sırt üstü yatmamaya özen gösterin diyorlar bebeğin omuriliği geliştiği için zarar görebilirmiş bende öyle yatmaya bayılıyorum acaba gerçekten zararlı mı ya 😒 uyandığımda da kendimi suçlu hissediyorum
Deletedmom7373700 hulyadem-01 15. Haftadan beri ne zaman uyansam kendimi hep sırt üstü buluyorum 🤣🤣 20. Haftaya geldim. Hep öyle. Normalde asla yatmazdım. Ama her uyandığımda sırt üstüyüm. Benimde aklıma takılan merak ettiğim bir konu. Gittiğim zaman doktoruma sormayı düşünüyorum.
Semrasular hulyadem-01 35.haftamdayım ve arada bende hala sırt üstü yatıyorum istemsizce şuanda hiç bir sorunumuz yok herşey gayet yolunda 😁
Mrvkyr hulyadem-01 Bende sola yatmaktan sırtım ağrıyor bazen sırt üstü yatıyorum fazla uzun tutmuyorum ama korkuyorum hemen tekrar sola dönüyorm
Canancndn hulyadem-01 ben daha 12 haftalığım o zaman şuralarda durayım inş riskli bişey yapmıyorumdur herşekilde yatıyorum 😖
durumom2022 Ya valla benim de en merak ettiğim şey 😕21+4 üz sola yatmaya çalışmaktan uyku uyuyamaz oldum 😅hep sırt üstü yatıyorum annemde bişey olmaz biz hiç böyle şeyler bilmiyorduk nasıl rahatsan yat diyor zaten karnımız daha da büyüyünce istesek de yatamayız sıkıntı olmaz diye düşünmek istiyorum
hulyadem-01 durumom2022 durumom2022 bende öyle asla rahat uyku uyuyamıyorum sırt üstü yatarak biraz nefes alıyorm ama işte ne bileyim
silahatun her sabah hamile yogası ile bedeni esnemek daha rahat uyumayı sağlıyor, ben bu uygulamanın blog kısmında yer alan hamile yogası hareketlerini kıyafetlerimi giymeden her sabah yapmaya çalışıyorum faydasını gördüm
Prensesmelek hulyadem-01 20.haftadaym doktrm kesnlkle sırt ustu yatma dedi sağ tarafa yada soluna yatabılırsn demıstı dikkt etmeye calısıyorum bnde
Gmzbiri hulyadem-01 omurilik olayını bilmiyorum ama ben atardamarla toplardamarı baskıladığı için sırtüstü yatılmaması gerektiğini biliyorum. Sırtüstü yatmamak için de yatağa uzanınca arkama ince bi yastık koyuyorum dönsem bile tam sırtüstü uzanmamış oluyorum youtubeda dr. banu çiftçi önermişti bu yöntemi