30+3 deyim haftada bir çalışıyorum bugun işe gittim normalde ne mide bulantısı ne Baska bşrseyim yok sabah işe gittiğinden beri kotuyum bir kez istifra ettim sıcaktan bunalıp lavaboya gittim basım uyustu bayılcagımı anlatıp klozete bıraktım kendimi fenalasınca eve geldim simdi acile gitmedim cunku malum Bayram elini kesen Corona bilmem ne gidip daha kotu olmak istemedim acıkcası yarın doktoruma gitmek istiyorum kalp atısını dinlemek için bayram izinleri hangi gün bitiyor