Sedaduru Annemler bir yandan yediriyor bir yandan kusuyordum, ölü gibiydim. Zayıfladım serumlarla besleniyordum bayılıyordum. Ama ona rağmen bebeğin gelişimi gayet iyiydi. Hatta ben sancılı bir hamilelik geçiriyorum tansiyon düşüklüğü bayılmalar sancılar ona rağmen gayet iyi durumda. Korkmayın, ilk zamanlar zaten bebek anne kanından besleniyor sizin yediklerinizden değil