Kızlar özele gidiyordum özelde çok pahalı oldu numuneye gitmek istiyorum randevu bulamıyorum çok sıkıldım valla daha yolun başındayım ama insan yinede düşünüyor ne yapıcam diye özele gittiğimde bi ton para verip çıkıyorum yok serum yazıyo yok kan alıyor 1000 tlden oluyorum her ay. birde ben buranın yabancısıyım kime gideceğimi şaşırdım 🥺