Belizinannesii Kızlar bi sorum olacak ben 30+2 haftalığız haftaya perşembe günü bursadan izmire gitmek istiyoruz 4.5 saat sürüyor kendi arabamızla gideceğiz ama bi sorun olmaz demi sizde gittiniz mi bu haftalarda
TugbaKnalada Merhaba bir sorun olmaz riskli bir gebeliğiniz yoksa. Ben şuan 36 haftalığım hiç durmadım sürekli il değiştirdim . Hatta eşimle tur bile yaptık kendi aracımızla. Rahat şeyler giyinin. Şişmesin heryeriniz. Yeni yerleri görmek rahatlatıyor insanı özellikle gebeyi 🎈🎉
Belizinannesii TugbaKnalada çok teşekkür ederim doktorum izin verdi sıkıntı olmaz mola ver bol bu iç dedi 😊