Leo2020 26 haftalık hamileyim. Ankara’da yaşıyorum öyle inanılmaz Antalya sıcağı yok ama beni sıcak basıyor. Diğerlerine soruyorum o kadar sıcak değil diyorlar. Benden başka yaşayan var mı bunu
saresk Leo2020 ben vitaminler dışında bir şey kullanmıyorum. Ama bahardan beri sıcak basıyor beni. Bir anda ter boşalıyor vücudumda. 🤦🏼♀️ Hele bu sıcaklarda çok zor. Allah yardımcımız olsun. 🤲🏼
Ozlemyeni Leo2020 bende ankaradayim aksam cok serin oluyomus evdekiler usuyomus.ben don atlet ustumede bisey almiyorum yaniyom surekli dondurma yiyom
Deletedmom83940 Leo2020 bende öyleyim bazen üşüyorum bazen de bir anda ateş basıyor 15+2 haftalık hamileyim
Htce1 Bende tiroit ilacı kullanıyorum, mersindeyim ama yaylasındayım şu an ona rağmen resmen sıcak bunaltıyor