Benimde 11. Haftada düsük oldu, şimdi 10 haftalık hamileyim. Bugün sırf uzun yoldan geldim meraktan evhamdan evin yakınında bir hastaneye gidip bebişin kalp atışını dinledik. Malesef kötü bir tecrübemiz olduğundan bunu yaşamamız normal. Yüce Allahım insallah sağ Salim bebişkerimizi kucağınıza almayı nasip eder❤️