Asafmavi merhaba, benim amh 0,05 33 yaşındayım temmuz 2021 de tüp bebek tedavisi oldum durumum kardeşinizle aynıydı 1 yumurtam gelişti o da boş çıktığı için yarım kaldı. Sonrasında hayıt macunu kullandım 1 kavanoza yakın çok düzenli de kullanamadım. Omepa q10 başlamıştık tedavi sürecinde günde 2 tane içiyordum. Ovulasyon testi takip ettim 5 ay. Ocak 2022 de doğal yolla hamile olduğumu öğrendim. 29. haftamızdayız. Kardeşiniz umutsuzluğa kapılmasın. Allahım ol diyor oluyor. Meryem suresini okuyun. Kayınvalidemden benim için okumasını istemiştim. 🌸