Nilsusakli Haftadayım erken doğum riskim var bugğn sabahtan beri bebek karnımda bir yerlere toplanıyor ve orası taş gibi şişiyor ağrı yapıyor ara ara sonra başka yerde toplanıyor böyle yaşayan var öı
Esra33-34 Nilsusakli erken dogum riskiniz varmış bunun ıcın kasılma önleyıcı ilaç kullanıyomusunuz canım
Dilekaktassss Nilsusakli bebeğin bulunduğu yeri ovala böyle nazikçe masaj yap kendini bırakır bebek sende rahatlamış olursun
Mlktnc Nilsusakli 33+4 haftalığız. Birkaç haftadır bende de aynı şey oluyor bazen gece uyutmuyor bile… Doktor normal demişti 😑
Nilsusakli Serifenur50 Serifenur50 toplandığı taraf sertleşiyor ama kasıklarımda ve rahimimde 2 gündür ağrım çok
Serifenur50 Kasılma geldiğinde bütün karnın sertleşir ama haberci ağrılar olabilir belinden kasıklarından giriyorsa sol yanına yat bol bol su iç gerçek ağrıysa zaten bişey durdurmaz yalancı ağırlar olabilir bebeğinin hareketlerini takip et en önemlisi o
Serifenur50 Nilsusakli 2 saatte 10 hareket bekleriz bebeklerden normalde yani sen uzun süre hareketsizlik hissedersen onu takip etmen gerekir
Dilekaktassss Nilsusakli benimde erken doğum riskim vardı 27 haftadan beri aylardır uzanıyorum yataktan kalkmıyordum bebeği uzun süre karnımda tutmak için erken doğum riski olunca sancıda olabiliyor hatta doktora gittim bana sancın var dedi dedim bu bende 3 4 günde bir oluyor nst ye bağladı nst düzgün çıkınca beni bıraktı şuan çok şükür 36+6 haftalığım yarın 37 ye girecem ilacıda 36 haftada bıraktım stres yapmayın bol bol dinlenin iş falan kesinlikle yapmayın az kalmış zaten inşaallah sizinkide zamanında gelir
Nilsusakli Dilekaktassss hangi boyuta gelince hastaneye gideyim sizce şu an çöm rahatladım mesela dinlendim baya iyiyim sabaha göre
Dilekaktassss Nilsusakli yani sorun sadece bebeğin toplanıp seni rahatsız etmesi ise gerek yok ama kasık ağrın varsa geçmiyorsa riske atma derim bende namazsızlık karın ağrısı gibi oluyordu ama öyle şiddetli değil çok hafif öyleki ağrımın olduğunu biliyordum ben uzandığımda hiç bir şey yapmadığımda kendi kendine geçiyordu
Nilsusakli Dilekaktassss hayır ilaç kullanmıyorum şu an kaşık ağrım gece vardı geçti dinlenince teşekkür ederim gerçekten bilgileriniz için 🙏🏻🫶🏻😘
Dilekaktassss Nilsusakli ilaç kullanmıyorsun ağrın varsa ihmal etme ne olur ne olmaz görün ilaç erken doğumu önlüyor
Nilsusakli Dilekaktassss ilaç kullanıyordum fakat hastanede yattım bir süre ciğer geliştirici vuruldum ve sürekli ilaç verdiler durdurmak için sonra hastaneden çıkarken kendi ilacımı bırakmamı söylediker