Deletedmom727272 Deletedmom83940 kaydın var mı aile sağlığı merkezinde benim burada haberim oldu tetanoz için oraya gideceğim 😂 aradım dedim ben çok çok hamileyim napçes, 22sin de gel vuram dedi, acıtıyor bi de pislik eefff. Yani daha var deme gebelik jet gibi geçiyor bre.
Deletedmom83940 Deletedmom727272 var canım ararlar illaki aşı zamanın geldi diye zaten bu sene hayatımda hiç yemediğim kadar iğne gördü vücudum sjdjsj acıtmaz artık yav 😂
Deletedmom727272 Deletedmom83940 zaten olmuşuz kevgir Uuuu hatırlatma dozu da geldi, onu da iki parmak altından vururlar
Deletedmom727272 Deletedmom83940 bende sorucam bakalım ne diyecek yok derse de beyim yaptırsın ben evden çalışıyorum zaten o korunsun da bana getirmesin.
Deletedmom83940 Deletedmom727272 aynen öyle bide benimki kovid olmadı hiç 😂 nasıl olmadı hala hayret içerisindeyim artık o koruyacak kendini
Eslem_1 Son 10 yıl içinde tetanoz aşısı olanlar tek doz,yoksa 2 doz şeklinde diye söylemişti doktorum ama ben 10 yıl içinde olsaydım bile sanırım yine 2 doz yaptırırdım gibi..10 yıl uzun bir süre..
HSena38 Deletedmom83940 valla benim tam doğumdan sonra 10 sene dolmuş oluyor ama ben olmadım imza attım olmican😊🌸