Hanımlar merhabalar,
Benim 2 gün önce gece çamaşırıma 4 küçük damla kan geldi. Doktoruma söyledim. 1,5 yaşında kızımı kaldırıp durduğum için kendimi zorlamış olabilirmişim. Ağrı sızı ve bebek hareketleri normalse endişe etme dedi. Ardından magnezyum kullan dedi. Ama hangisini kullanmam lazım söylemedi. Tablet ya da şase olabilir dedi.
Sizin böyle bir surumunuz varsa ne kullanıyorsunuz acaba? 🌸