25 haftalık gebeyim ve covidim belirtin de boğazlarım fena dolu boğuluyordum öksürürken ve biraz baş ağrısı sıcak basma ve halsizlik boğazlarıma sebep bitek antibiyotik kullanıyorum ve 2. Kez koronaa olduğum için hafif geçiyor ama bebeğim için çok korkuyorum iştahım pek yok dua edin😒 ayrıca 7 gün karantinadayim