Tatlissannee12 37 haftalık hamileyim sezeryan tarihim belirlendi sezeryan olacam yarın kontrolüm var sezeryan olacak olmama rağmen çatı muayenesi yapılıyor mu??
Semrasular Tatlissannee12 sezeryansa yapılmıyor diye biliyorum canım. Benimde 37.haftamda çatı muayenem var ama doğum şeklim belli değil henüz vajinal varis olduğu için çatı muayenesi yapacak doktorum.
HeyecanliYolculugumuz Semrasular vajinal varis için ne dedi doktorunuz ? Normal doğuma engel olur muymuş veya zararı var mıymış sanırım bende de var 😔
Tatlissannee12 Pelinakcn ay umarım bende de çatı muayenesi olmaz akıntım gelmişti suyum geldi sanmıştım alttan muayene ettiler ama beni alttan muayene eden ebe bende travma yarattı o yüzden istemiyorum 😒
Semrasular HeyecanliYolculugumuz normal doğuma engel olabilir şuanlık idare ediyorum çok ağrım oluyor hareketimi çok engelliyor 37.haftamda çatı muayenem olacak o zaman belli olacak herşey
HeyecanliYolculugumuz Semrasular inşallah sorun yaratmaz size. Beni rahatsız edecek düzeyde değil 38. Haftadayım henüz çatı muayenesi olmadım da merak ettim size sorayım dedim
Semrasular HeyecanliYolculugumuz inşallah bakalım artık iki doğumada odaklıyım her ihtimale hazırladım kendimi 😁
Degisken89 Çatıya normal doğumda bakarlar.sez.için bakmaz.hatta benim dr larım normalde bile bakmadılar.