sendekimsinnn Kızlar hamilelikte oluşan ödem doğumdan sonra gidiyormu yoksa kalıyormu 33 hafatlık hamileyim ödem oluşmaya başladı çok korkuyorum kilomda birden yükseldi doğumdan hemen sonra ödemler gidermi acaba
Yesim sendekimsinnn doğum dan sonra 1 hafta içinde gitti benim, bol su içtim günlük 3.5 lt yakın sütüm de bol oldu valla ödem sayesinde 😂
Deletedmom7373700 sendekimsinnn doğumdan sonra gidiyormuş genelde. Eğer aşırı abartı denecek seviyede bir kilo alımı olmazsa ödem de bol su içmekle kolayca atılır diye düşünüyorum. Bir tanıdığımız 70 kilodan 99 a çıkmıstı. Aşırı da ödem olmus Bu kiloya ek olarak. Atamadı ödemi. Lavaboya falan çıkamamıs. Doktoru aşırı kilo artışından dolayı zor olduğunu söylemiş. O yüzden beslenmeye dikkat edip egzersiz yapmakta fayda var
Yasemibrahim sendekimsinnn benimde cok oluyo sabah kalkıyom bişey yok akşama kadar ayaklarım şişiyor balon gibi oluyo 25 haftalıgım daha ilk kızımda böle olmamıştı dogum yapınca cok ayaklarım sişmişti 2 güne gecmiş ti
sendekimsinnn Deletedmom7373700 bende 57 den 68 e çıkmışım daha 2 ay var doğumuma ne yapacağımı bilmiyorum
SunnyG Ben sezaryen oldum. Son dönemlerde ödemim vardı ama doğumdan sonra ilk günler iyice şiştim. Bileklerim davul gibiydi :D yani hamilelikten önceki ödem hiçbi şeymiş resmen. Bir haftada gitti ama şişkinlikler. Bol su için.
Deletedmom7373700 sendekimsinnn bence normal aşırı abartı bir kilo almamışsınız gibi. Doktorum bana 11 kiloya kadar alabilirsin normal demişti. Bol su içip her gün düzenli yürüyüş yaparsanız fazla ödem falan olmaz belki.