Kızlar merhaba aranıza yeni katıldım 5 haftalık hamileyim dün kahverengi leke ve biraz yani sadece peçeteye sürdüğümde kan geldi ama bugün çok şükür bişey yok. Şehir dışındayım ve bi doktorum da yok sadece telefonla görüştüm bir kaç doktor olabilcrğni yerleşme kanamasıdır dedi. Sizce korkmalı mıyım ?