Gmzmtn 5 haftalık hamileyim dün kontrole gittik keseyi gördük bi sorun yok dedi doktor ama hafif minik minik bir kaç kanamam oldu normal mi ??😥😥😥
Melikerim Gmzmtn benimde olmuştu aynı zamanda hemen doktora gittim sabah akşam progestan kullandım tedbir olarak şuan 8 haftalığım hala kullanmaya devam ediyorum lekelenmem de kesildi tamemen bence mutlaka doktorunuza danışın.
Nupelda Gmzmtn bende beş haftlıkken kanamam vardı senin ki gibi birkaç damla doktor progestan verdi 20. Haftaya kadar kullandım şuan 35. Haftadayız çok şükür bir sorun yok çok geçikmeden doktoruna gitmelisin
Esen Gmzmtn düşük tehlikesi bi tek kese sağlıksız olduğunda olmuyor zaten yorgunluktan kese içi dışı kanamadan vs. Bi sürü sebebi olabiliyor ihmale gelmez
Gmzmtn Sezenay doktor ne dedi acaba gitmeyede korkuyorum zaten bi nohut tanesi kadar bi alıntı şeklinde geldi
Elifyilmaz Acile git hemen normal doktorlarda her yerde soyluyor kasik agrisi olursa bisey olmaz ama kanama olunca bi doktora gorunun diye
Sezenay Gmzmtn benim şükür bişey yoktu şu anda da 9+1deyiz ama doktorum en küçük bi kanama bile önemli olur dedi
Gmzmtn Sezenay cok tesekkur ederim umarik bende de bisey yokturdur suan kesildi zaten umarım devam etmez
Gmzmtn Melikerim şuan kesildi umarım devam etmez doktorumla dün görüştük ama sorun yok herşey yolunda dedi pazartesi hemen doktorumla görüşürüm umarım bi sorun olmaz