Papat_ya elifff_17 İyi diyorlar bende ona gitmedi düşünüyorum, ncr ve hayat Hastanesi’nde gorev yapıyormuş inşallah ilgili bir doktordur, özele gitme sebebimiz bu zaten devletteki doktorlar çok ilgisiz alakasız
elifff_17 Papat_ya bende araştırıyorum liv hastanesi var eda hoca aslında cok guzel ama gercekten yuksek bir fiyat….. hamit soysal da iyi diye bende cok duydum dogum icin geldigimde muayene olup karar verecegim galiba….
elifff_17 Papat_ya tamam 3 hafta sonra inşallah gidecegim memlekete dogum icin gittigimde haber ederim ☺
Maide4427 Zeyzeynep27 MediAntep tıp merkezine gidiyorum Hüseyin kılınç doktorum çok iyi şimdilik bir problem yok 13+0 haftalığım