Happy-melek1997 6+6 haftalık hamileyim bugün baya rahatsızım aşırı bulantım var kusamıyorumda yoğurt falan yedim ama biraz geçti gibi yine başlıyor aşırı halsizim yarın doktor randevum var ialç falan verir mi bugün nasıl gececdk böyle yaa😓
Fatime07 Versin sen söyle bu haftalar cok zor prilam dr var o iyi geliyor ben 2 aydır kullanıyorum ama cok zordu 6. Haftam tuzlu şeyler ye patates haşla yemek ye doktora ilaç yazdır
Happy-melek1997 Fatime07 acaba yemek mi yemem lazım ondan diyorum benim öyle olur normal de yemek yemezsem birden tansiyonum düşer midem bulanır ama yemek yiyorum yarım saat iyi sonra yine aynı ama bugün baya kötüyüm allahtan yarın kontrolum var inşallah ilaç iyi gelir
Fatime07 Happy-melek1997 yemek yiyebiliyorsan ye ama bu süreçte mesela ben hiç bir şey yiyemedim yemek cok agır geldi böyle yağlı ve ağır yemeklerden uzak dur ama hafıf yemek yersen çorba pilav falan ye tabi ki