Moonlight38 HavvaBaharCiftci Ben de bunu düşünüyordum, geçmiş postları arıyordum 🙂 Ben de beklemede kalayım
mirage333 HavvaBaharCiftci gecmiste acılmıstı bikac kez bu post. Cok iyi seyler okudugumu hatirlamıyorum. Ben özel hastane takipliyim
Moonlight38 Kimse yorum yapmamış, post açarken keşke kayınvalidemizden de bahsetseydik. Kayınvalidem kayseri şehir hastanesinde doğum yapmamı istiyor, ben özele gitmek istiyorum, sizce ne yapmalıyım gibisinden bir post açsaydık sorumuza yanıt alabilirdik 😂