Birgul ikinci hamileligim işte 14.haftada hissediyordum sırt üstü yattığımda hareketlerini hissediyor dum elimi koyduğum da kipirtilari da hissediyor duk hatta eşim bile hissediyor du şuan da yok 3 4 gün oldu korkuyorum birsey mi oldu bayram dolayısıyla doktora da yazamıyorum