Gulay01 bana doktor ikili testin önemli olduğunu yaptırmam gerektiğini söyledi doğruluk payı %80 dedi üçlü de ise %60 dedi onda bir risk görmeyince 3 lü teste gerek yokmuş yaptırdım bn Şükür bir risk çıkmadı sadece ayrıntılı olucak ilerleyen haftalarda