Cunponannesi88 Bussbusss Allah kolaylık versin ağrısız sızısız bebeğine sağlıkla mutlulukla kavuşursun inşallah 💐
Bussbusss RaYaRY nişanım gelmedi sabah belime ufak ufak agrı giriyordu hastaneye geldim öyle ne olur ne olmaz diye ebe alttan muayene etti 3 cm açıklıkla yatışım oldu 11 de yatışım yapıldı saat 15.30 da doğumum oldu cok şükür