Fasulye Oğluşu olacak annelerrr. Ne isim verceksinizzz benim aklımda hiç bişey yokk. Bana da fikir olurrr 🤔
MERVE34 Bizde 32+5 olduk ne yazıkki doğru düzgün içimize sinen bir isim bulamadık zaten karışan eden o kadar oldu ki isim bulsakta hep bir laf ettiler hevesimi kırdılar nolucak acaba ne isim vericez hala belirsiz :/